bądź piękna! krok 2 – ćwiczenia i pielęgnacja

Autor: Joanna Giza SmakFit

Dieta to nie wszystko.

Lekarze i specjaliści zalecają ruch każdemu. W trakcie ćwiczeń w naszym organizmie wydzielane są endorfiny – hormony szczęścia. Dobra kondycja to dobre samopoczucie a i zgrabna linia. Jeśli zależy Ci na zmniejszeniu masy ciała zachęcam do zapisania się na basen, fitness, czy po prostu włożenie butów sportowych i jogging. Każda ulubiona forma sportu jest wskazana nawet 3 razy w tygodniu o ile nie codziennie. Nie bójmy się, że rozrosną się mięśnie i suknia się nie dopnie. Taki efekt może uzyskać tylko sportowiec wyczynowy!


A co z pielęgnacją?

Regularne odwiedzanie salonu kosmetycznego może na pewno poprawić wygląd. Przede wszystkim oczyszczanie. Nie zostawiajmy tego na ostatnią chwilę – unikniemy efektu „muchomora” . Cera będzie jednolita, bez przebarwień i łuszczącego się naskórka. Jeśli chodzi o mężczyzn, chyba trudniej ich nakłonić do tego rodzaju zabiegów. A może informacja o masażu na koniec zabiegów będzie przekonująca?

Pamiętaj! Macie pół roku – to naprawdę dużo czasu, aby zadbać o siebie i z klasą zabłysnąć w Tym Dniu. To naprawdę wystarczająco dużo czasu aby zauważyć swoje efekty.

A jeśli nie masz tyle czasu? Pozostało 30 dni? To czas, kiedy możesz zadbać o siebie. W tym okresie możesz zgubić 4-5 kg i jest to odpowiednie tempo chudnięcia bez negatywnych skutków zdrowotnych. Zasady są te same: regularne posiłki, wybieranie chudego naturalnego nabiału i mięs. Dużo warzyw i owoców oraz odpowiednia ilość wypija nów płynów. Jednak mimo wszystko widoczne rezultaty można zauważyć po minimum dwóch miesiącach, dlatego im wcześniej weźmiemy się za siebie, tym lepiej.

Możesz zastosować dietę niskokaloryczną. Jest to najczęściej polecana przez dietetyków dieta odchudzająca. Polega ona na tym, że ograniczamy pożywienie i niedostarczany przez to wystarczającej ilości kalorii, stąd zapasy tłuszczu są „spalane” na energię do funkcjonowania. Jednocześnie nie zmienia proporcji w strukturze diety, jak inne diety alternatywne. Zapotrzebowanie kaloryczne człowieka zależy od wielu czynników, m.in. płci, wieku, aktywności fizycznej. Bardzo ważne, aby nie zrobić sobie krzywdy, nie osłabić się i nie zmniejszyć odporności – nie możemy przecież sobie na to pozwolić w gorące dni przed ślubem, a tym bardziej na weselu! Dlatego najlepiej skonsultujcie się z dietetykiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *