kim jest konsultant ślubny? kilka słów o naszej pracy…

Ślubna Pracownia jest firmą organizującą śluby i wesela, inaczej określaną agencją ślubną. Przeważanie nazywani jesteśmy konsultantami ślubnymi, wedding plannerami, bądź po prostu organizatorami wesel. Wyjaśnijmy czym zajmuje się konsultant i na czym polega współpraca z agencją ślubną? Kto korzysta z usług wedding plannera?

Przeważnie na usługę kompleksowej organizacji ślubu i wesela decydują się pary dużo pracujące, nie mające czasu na bieganinę bądź przebywające za granicą. Często pomagamy osobom, które mają mało czasu na zorganizowanie uroczystości (kilka miesięcy, a nawet kilkanaście dni), bądź mają nietypowe wymagania i marzenia, które samemu, bez znajomości rynku ślubnego, ciężko byłoby zrealizować. Zakres prac, jaki nam się zleca zależy wyłącznie od decyzji narzeczonych. Czasem jest to tylko pomoc w wyborze zespołu czy fotografa, znalezienie miejsca na przyjęcie weselne, czasem koordynacja dnia ślubu i wesela, przeważnie jednak całkowita organizacja od A do Z.

Przy pełnej usłudze doradzamy Klientom na wszystkich etapach przygotowań. Podpowiadamy na co zwrócić uwagę, wskazujemy sprawdzone rozwiązania. Podsyłamy najlepszych w branży wykonawców, dobranych pod gusta i finanse narzeczonych (po kilku w każdej dziedzinie). Zadaniem naszych Klientów jest jedynie wskazanie najbardziej odpowiadającego wykonawcy. Oczywiście Młodzi nie unikają w większości wypadków spotkań z zespołami, sami wybierają fotografa, sukienkę, garnitur itp. Do nich należy ostateczna decyzja i wybór wykonawcy. Nie muszą jednak wykonywać setek telefonów, tracić czasu na niepotrzebne spotkania, narażać się na niesprawdzonych usługodawców. Mają też pewność, że nikt ich nie oszuka i nie zawiedzie w dniu ślubu. Ponadto naszym zadaniem jest współpraca kreatywna z narzeczonymi w momencie wyboru stylu uroczystości, atrakcji itp.

„Jako organizatorka wyręczam Młodych w negocjacjach i podpisywaniu umów. W ich imieniu wpłacam zaliczki. Na bieżąco kontaktuję się z wybranymi podwykonawcami, aż do ostatniej minuty wesela. Układam scenariusz ślubu, zawiadamiam fotografów, kamerzystów, catering, dj’a o najważniejszych momentach wesela. Mogę również prowadzić listę gości i listę prezentów, nadzorować przyjazd gości na miejsce uroczystości, odbierać ich z lotniska oraz uczestniczyć w zakwaterowaniu” – mówi Joanna Kuczbajska nasza warszawska konsultantka.

Do naszych obowiązków należy również koordynacja pracy poszczególnych podwykonawców w dniu ślubu, pilnowanie by wszyscy wywiązywali się z umów. Opiekujemy się gośćmi, organizujemy im transport. Rozwiązujemy wszystkie problemy, tak aby Młodzi nie byli ich nawet świadomi. Na koniec, po uroczystości rozliczamy się z poszczególnymi osobami, sprzątamy dekoracje, transportujemy kwiaty i prezenty.

Innymi słowy, naszym głównym zadaniem jest maksymalne odciążenie Państwa Młodych w trudach organizacji. Danie im pewności, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Priorytetem jest oszczędzenie czasu naszych Klientów, jak również ich pieniędzy (u większości podwykonawców posiadamy atrakcyjne rabaty lub indywidualne pakiety). Dbamy, aby Państwo Młodzi wraz z Rodzicami i Świadkami byli zrelaksowani w dniu ślubu. Aby mogli cieszyć się swoim szczęściem i bawić z gośćmi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp

One Response

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *